Retourneren
Retourneren van bestellingen met op maat gemaakt glas
Omdat onze glazen producten per klant op maat worden gemaakt, is het niet mogelijk deze op maat gemaakte glazen producten retour te sturen. “Op maat gemaakt” houdt in dat de producten worden geproduceerd volgens de wensen en specificaties van de desbetreffende klant. Deze producten kunnen niet worden hergebruikt of opnieuw worden verkocht.
Het kan gebeuren dat het geleverde niet overeenkomt met dat wat er besteld is; maten en/of glassoort wijken af. Wanneer blijkt dat er een fout is gemaakt in het bestel- / productieproces zal deze fout worden hersteld en het verkeerd geleverd mee terug worden genomen, op moment van herlevering.
Retourneren van bestellingen zonder glas
Zolang een bestelling zonder glas – zoals beslag, reinigingsmiddelen en andere toebehoren – nog niet is verstuurd, kan deze kostenloos worden geannuleerd.
Wordt de bestelling geannuleerd nadat deze al is verzonden, dan vragen we u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien wij al een betaling van u hebben ontvangen, zullen we het aankoopbedrag van het geannuleerde aan u terugstorten, op voorwaarde dat het bestelde, ongeopend, onbeschadigd en in originele staat is ontvangen. Gemaakte leverkosten zullen in mindering worden gebracht op het terug te storten bedrag.
Retouradres:
Glasbestellen.nl
Weidehek 66
4824 AS Breda